Klockan är snart natt..

Hur ska man summera dagen då.. Måste nog säga att det varit en bra dag.. Har tränat core och joggat på gymet.. Städat lite hemma (bara dammsugning kvar). Tagit det lugnt och njutit av min lediga dag.. Varit socila och träffat Patrik, blev lite mat och massa skvaller, har inte träffat honom på typ 4 månader så kul att få snacka lite..
Nu ligger jag hemma i soffan i min favorit morgonrock och duntofflor.. Det enda som får mig att överleva den kalla vintern.. Christofer kommer inte hem från Gbg färrän imorrn så har en hel lång kylig natt ensam.. Saknar honom..

Bjuder på denna..



Natti natti..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu