Långhelg..

Har jobbat kväll idag 14-22, har varit en lugn kväll men kanska kul då Sohpia kom in kl 17 och skulle va min lärling=) Hehe, va kul att leka lite chef.. Hade kaffekurs och genomgång av menyn så hon skulle få lite koll på vad som händer på cafépassen.. Som sagt så va det väldigt lungt så vi satt å snakca lite oxå, skönt med sällskap annars hade tiden gått väldigt långdsamt..

Annars har dagen gått åt till så roliga saker som tvätt, jävla sega stenåldersmaskiner gjorde så jag höll på att komma försent till jobbet tycker inte det ska ta nästan 90 min för en vanlig maskin att bli klar.. Blev en snabb promenad i solen oxå, va en sån där riktigt härlig höstdag, helt vindstilla, solen värmde och jag behövde inte ens ha jacka på mig.. Hoppas det blir lika fint i helgen när syrran är här så man kan va ute å hitta på lite grejer.. Har fått ledigt fredag oxå för vi hade så mycket personal imorrn så väntar en härlig långhelg, har känt mig ganska trött å seg den här veckan så kan va skönt att få samla lite ny energi..

Det va nog allt för idag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu