Så va helgen slut..

Kan ju börja med att säga att jag fortfarande e lite förkyld men mår väldigt mycket bättre=) Har jobbat hela helgen, har gått bra va inte så där tok mycket som det kan va ibland annars och så va va ganska bra med personal.. Blev middag på De svarta fåren igår med Christofer, en lite tidig födelsedagsmiddag eftersom han inte e hemma hela kvällen på tisdag.. Väldigt mysigt va det, åt supergod Hjortfilé med diverser tillbehör till det blev det rött vin.. Tack älskling för middag och trevligt sällskap!!!

Idag har det faktiskt hunnits med ganska mycket saker, först jobb då så klart.. När jag kom hem så höll Stoffe precis på med det sista på städningen så vår lägenhet är ren och fin nu.. Blev sen en tur till Ikea och fick med lite småsaker hem, det vi skulle ha från början va ju så klart slut men är ju inte så svårt att plocka ihop lite grejer i kassen ändå.. 

Har äntligen gått på det där Body jampasset jag tjatat om (förra veckan kunde jag inte och veckan innan dess va det inställt) hade ställt in mig på att jag skulle va totalt värdelös men det gick faktiskt hyfsat för att va första gången, går jag ett par gånger till så kanske jag kan få kläm på det, lyckades faktiskt röra mig till musik, lära mig delar av koreografin och inte se helt vilsen ut samtidigt.. Det finns hopp mina vänner, jag lovar=)

Avslutade kvällen med att kolla innebandy, Stoffes nya lag Hammarby spelade och jag har inte kunnat kolla nån ännu, så va premiär för mig.. Va en mycket spännande match som Hammarby tillslut vann med 6-5.. Bra jobbat!!

Är en tröttis nu som snart ska säga god natt.. Imorrn blir det nog en ordentlig sovmorgon för jag e ledig!!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu