Trött..

Klockan börjart bli mycket och snart är det inte tisdag längre så får skynda mig om jag ska hinna uppdatera något mer idag=)

Blev väldigt mycket att göra på jobbet ikväll, va inte inte riktigt beredd på det men hade massa matgäster.. Ska egentligen sluta klockan 22 men eftersom det kom folk hela tiden så gick jag inte från jobbet förrän 22.40 men men det får gå nu när jag har 2 hela dagar att vila upp mig på=) Fast jag hade sovmorgon i morse börjar jag bli riktigt trött nu, undar om det e för att de e så mörkt ute som man blir mycket tröttare..Känns som att jag kan sova hur mycket som helst nu för tiden så va det inte i somras.. Är fortfarande lite snuvig oxå så är väl bra att sova  så kroppen hinner återhämta sig... Får se när jag tar mig upp imorrn, brukar satsa på 9 men brukar inte gå så bra..hehe..

Nej nu säger jag god natt!!

Xoxo marika 


Kommentarer
Postat av: M

Fort. sjuk :(

Så j-la segt!

Spelar också sims men vill ha 3an!

Är det bra, tycker du får rencensera och berätta lite mer hur det ser ut. ;)

Love /M

2009-10-28 @ 08:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu