Uppdatera..

De e allstå redan söndag idag.. Gårdagen försvann rikitg snabbt då både jag och Christofer va otroligt sega efter fredags kvällen.. Låg i sängen till nästan halv 2 sen blev det upp och städa, såg ut som vi haft röjfest för typ 50 pers fast vi bara va 9 st.. Det blev en otroligt lyckad kväll i fredags.. Jag hann klart med allt jag skulle göra så kunde i lugn och ro vänta in mina gäster.. Började med en välkomstdrink och husesyn sen hade jag fixat en liten buffé i köket  som va väldigt uppskattad..

 


Satt och pratde och åt ganska länge, är rätt bra med plockmat då man kan småäta nästan hela kvällen.. Några droppade av lite tidigare för de skulle jobba dagen efter..
 

 Hade köpt hem 6 liter vin som blev mer och mer poppis ju längre kvällen gick, pricken över blev när Lina tjatade fram singstar..haha.. Nu va det fest..

 

 


De flesta hade sagt att de skulle komma förbi en sväng men slutade med att dom som inte gått tidigt stannade till nästan halv 4..
 
 

Stoffe och Johannes kom även förbi där på nattkröken och fick köra ett litet framträdande på singstar..



Hade en otroligt härlig kväll, tack tjejer för att ni ville komma och fira med mig=)

Så det va väl vad jag hade för tillfället.. Får ett söndagsinlägg ikväll..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu