Vad gör man inte?..

Har precis betalat 19:- till Kanal 5 play för att få se det avsnittet jag missade av Desperate Housewives igår.. Va värt varenda krona=) Kan helt enkelt inte missa den serien..

Ska snart byta om till träningskläder och gå till gymmet, blir lite jogging på löpbandet och sen ett pass core.. Skönt att träna ganska tidigt idag så resten av kvällen kan spenderas med min älskling.. Måste fundera ut nåt smarrigt att äta sen bara, nån som har något tips?? Behöver inte va något avancerat behöver bara få lite ny inspiration när det gäller mat..

Idag har jag hunnit med en sväng till city, har hittat ett par jeans som jag vill ha men de va långt ifrån gratis om man säger så.. Va även på Body Shop och spanade in deras Vitamin E serie, skulle behöva lite nytt till ansiktet.. Måste kolla mina finanser sen får vi se..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: M

Se hit!

Bytes!

Jag får sjuk-sällis, du får god hemmalagad middag! ;)

Deal?

/M

2009-10-28 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu