090908

Tisdag idag och det innebär en ganska ospännande dag i mitt liv.. Jobbat 6-14, va många som ville äta lunch hos oss idag så lite stressigt men fick hyfsat med dricks så nåt rätt borde man ju ha gjort=)

Känner mig lite trött men ska försöka ta mig ut på en promenad/jogging tur nu innan Stoffe kommer hem.. Hade tänkt träna Core ikväll men upptäckte att de inte va något sådant pass.. Får väl göra lite situps här hemma istället..

Är mörkt på morgonen nu när man ska upp kl 5, inte kul, så mycket lättare att ta sig ur sängen när man ser att solen skiner, men det är väl bara att vänja sig eftersom det inte kommer bli ljusare på bra länge..

Ska ta mig ut på mitt träningspass nu, kanske kommer på nåt vettigt att skriva under tiden..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu