Godisstopp, skulle inte tro det..

Asså nu sitter jag hemma och kollar film, har ju fått för mig att jag ska va lite nyttig nu för tiden och bara äta godis typ 1-2 ggr i veckan (har redan överskridit det) så har absolut inte köpt hem något till kvällen.. Nu har jag ju ganska tråkigt, själv hemma, kollar film vad är det som saknas då?? Jo jag vet,  en stor skål med popcorn.. Men vad tror ni jag sitter å gnager på nu? Ekologiska pinjenötter (osaltade) och äppelbitar med lite kanel på.. Gud va jag hatar att va hälsosam.. Tror inte det e min grej riktigt.. Imorrn är det iaf bio planerat och då ska jag ha en fet skål med poppa alldeles för mig själv så det så..=)



Nån som e avis och vill komma och smaka på mina smarriga äppelbitar??

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Najalla

Nej, jag håller mig faktiskt till mina popcorn :P

2009-09-13 @ 15:54:22
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu