Ingen fara..

De skrattade åt mig på jobbet idag när jag erkände min lilla miss av schemat, det roliga va att Ida som jobbade till 16 egentligen skulle ha gått hem kl 14 men oxå sett fel på schemat och stannade utan att protestera det minsta när jag och Nielma gick hem och lämnade henne de sista 2 timmarna.. Erbjöd mig att byta pass nån annan dag om hon behöver gå tidigare.. (va alltså inte bara jag som inte hade koll)..

Va jätte mycket att göra idag, lunchen va den stressigaste på flera månader.. Så de 2 timmarna jag smet iväg igår har jag absolut tjänat in nu..hehe..  Men även om det va väldigt mycket så gick det förvånansvärt bra, gjorde faktiskt inte en enda miss och alla gäster verkade nöjda..

Är dax att fixa lite mat snart, måste ladda upp inför korpenmatchen ikväll.. Ska bli kul att lira lite boll och ikväll är det inget annat än vinst som gäller, har gått lite sädär för oss den sista tiden..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu