London..

Satt och kollade på gamla bilder och blev väldigt sugen på att åka till London å hälsa på kusin vitamin där.. Har inte varit där sen hösten -07 då jag hade planer på att flytta dit.. Det jag inte hade planerat va att jag skulle träffa Christofer under sommaren och bli riktigt kär.. Åkte till London och stannade 1 mån, sen ville jag hem till min kille igen.. Känns verkligen som att jag fattade rätt beslut men skulle gärna åka dit en helg i alla fall och då får ju gärna Christofer följa med=)

Lite minnen..




Nu ska jag kolla på Idol och käka lite glass=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu