Måndag igen..

Är ju måndag idag (igen)..  Ska försöka  göra den här veckan till fixar och tränings vecka.. Har lite kartonger på vinden som ska gås igenom samt städning, boka klipp tid, lämna in skor på omklackning sen ska jag gå igenom om jag har lite prylar som kan läggas upp på vinden istället för att de ligger ivägen i lägenheten.. Har 6 träningspass inplanerade som jag ska försöka komma iväg på (1 avklarat idag).. Sen blir jag väl tvungen att jobba några dagar oxå helgen inräknad där tyvärr..

Får väl se vad jag kommer hinna med mer, är ledig både onsdag och torsdag så ska nog få tillräckligt med fritid, oroa er inte..

Om jag ska hinna göra nån nytta innan jobbet imorrn (börjar kl 14) så blir det sängen inom kort för mig, börjar bli riktigt trött.. Om jag får sova lite så kommer jag säkert på något intressant att skriva om imorrn..

Natti natti..

Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu