Min dag..

Så då sitter jag här framför datorn å hänger då jag egentligen borde ligga i sängen och sova..  Ska ju upp gräsligt tidigt imorrn, men känner mig inge trött ännu..

Dagen har varit bra.. Blev core och lite jogging på gymmet i förmiddags sen har jag träffat Linda för en fika.. Middag blev det hemma med Stoffe och sen lite vila med varsin bok i sängen.. Stoffe hade sen träning idag och jag tog en promenad med Johanna.. Ja ungefär så har min dag sett ut.. Vet inte om det finns så mycket mer att säga lixom.. En bra dag har det iaf varit..

Natti natti..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Människa.. vad händer i ditt liv?!!?! (det var inte en fråga utan en STOR hint att jag inte vet vad du haft för dig senaste dagarna..!)

Nu när jag inte delar din vardag på plats.. Uppdatera!!

Love /M

2009-09-26 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu