Söndag..

Är söndag och har inte gjort mycket idag.. Käkat lite frukost och kollat TV.. Har inte skrivit på några dagar men har inte funnits tid.. Veckan har gått åt till jobb och träning och fredag-lördag va det kryssning med några från jobbet..  Ska lägga upp lite bilder och skriva mer om det senare=)

Annars är allt som vanligt här i Sthlm.. Tänkte ta en promenad nu, lite frisk luft e alltid bra.. Christofer har åkt till Gotland för att spela fotbollsmatch så får se vad jag ska hitta på hela dagen och kvällen. Jag vet va jag borde göra idag men får se om jag orkar, städa är en av grejerna och det e ju inte så jätte lockande..

Hörs lite senare..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu