En fröjde full jul..

Snart är det då dax att åka tillbaka till sthlm igen.. Tyckte det lät som att 6 dagar va jätte länge att va ledig men det har ju gått hur snabbt som helst.. Vill va ledig mera!!! Gillar inte att arbeta.. Kan inte hjälpa det men tycker inte det e ett dugg roligt att gå till jobbet längre.. Bara massa massa slit och alldeles för tidiga mornar som tar kål på en totalt.. Hoppas på lite goda nyheter nu innan nyår så håll alla tummar ni har för mig..

Annars har det varit en väldigt bra julhelg, otroligt mysigt att få umgås med familjen.. Blev utgång i lördags för att träffa alla andra "hemvändare" och få umgås med söta Josse.. Har haft min kamera med mig men inte tagit en enda bild så inget roligt att visa er..

Idag har jag varit hos Noelia och Liam hela dagen, jätte kul att träffa dem, behövlig kvalitetstid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu