Och så va man hemma igen..

Den helt otroligt härliga julledigheten är nu över och man e tillbaka hemma i Sthlm.. Har jobbat idag, va verkligen inte på humör för det och försökte väl göra så lite så möjligt utan att det skulle märkas allt för mycket att jag maskade..hehe.. Man får verkligen mer smak när man e ledig ett tag..

Jobbar iaf bara imorrn sen ledig nyårsafton, riktigt skönt.. Måste tyvärr jobba nyårsdagen i år igen (lika bitter som vanligt) avskyr att jobba inom restaurang och aldrig få va ledig när alla andra e lediga.. Okej nog pratat om jobb det får mig bara på riktigt gnäll humör..

Har en riktigt rolig nyårsfest framför mig så dax att börja ladda=) Ska hem till Neda en av tjejerna i receptionen som jag känt sen jag började på Rica, kommer bli party hela natten lång, ser verkligen fram emot det..hihi..

Nu väntar sängen är riktigt trött.. Älskar verkligen att sova!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu