...Ingen rubrik...

Vintern och våren känns som ett minne blott och vi har gått över till sommar med rekordvärme.. Förstår att människor kring medelhavet kan anses som "lata" men att jobba i den här värmen gör en verkligen slö.. När det är 35grader ute och lika varmt inne då känns det där med siesta som en otroligt klok och bra idé..

Jag är dock en person som tycker om värme och sol, hellere svettas än frysa men man blir ju inte direkt aktiv.. Måste erkänna att besöken på gymmet har minskat drastiskt sista tiden.. Ska försöka ta ett sista ryck nu innan semestern, får se hur det går..haha..

Blev ett kort inlägg igår då jag lovade att skriva mer om vad jag har haft för mig på sista tiden.. Kan säga såhär: Än så länge har det varit en KANON sommar!!



Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu