De va hemskt va lugnt de va..

Är på jobbet och har typ inget att göra.. Disken e diskad, skåpen städade, allt e påfyllt.. Så vad gör man nu då?? Är verkligen helt dött med kunder och tiden sniglar sig fram.. Va precis samma igår då jag hade ett enda sällskap som käkade på hela kvällen.. Boooorrring.. Tur att man kan stå och smygsurfa lite här på datorn iaf..hehe.. Har nu gått 10 min, har bara 4 h och 50 min kvar att jobba idag..

Just det hur hade ni det på valborg?? Själv var jag ju här på Rica och när jag kom hem va pojkvännen på väg ut med grabbara så satt själv hemma och kollade TV tills det va dax att sova.. Enormt spännande helg det här.. ser dock fram emot morgondagen då jag ska åka och kolla när lillebror spelar fotbollsmatch=) Yes nu har det nästan gått 15 min..  Ska se om jag kan hitta på nåt att göra en stund, kanske hörs senare..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh va roligt, hade egentligen tänkt åka med upp och se matchen men fick jobba istället. Men du får heja lite från mig med. :)

2010-05-02 @ 10:07:34
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu