Backe upp och backe ner..

Vilken filosofisk rubrik va..haha.. Syftar alltså på min joggingtur, va väldigt många backar upp så man blev helt slut och sen backe ner som gick fort som bara den sen upp igen och ner.. Blev långrunda på över 1 h.. Har varit sommarväder här i storstaden idag 20 grader och sol så valde träning utomhus istället för gymmet (där kan jag spendera kvällarna när det blivit mörkt å kallt ute)

Har typ blivit befodrar på jobbet idag till inget mindre än Vikarierande Hovmästare fin titel va.. Blir en liten extra slant i plånbokan och extra ansvar på jobbet men det har jag typ redan så kommer mest köra på som förut..

Sen tänkte jag att vi lägger in en "dagens" idag med.. Körde vit skjorta, glansiga leggings, röda skinnjackan och svarta ankelboots.. Sommarens nya guccibrillor åkte oxå på i solen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu