Favorit=)

Ledig torsdag=Afrikansk dans kl.11.30. Ser verkligen fram emot det.. Både humöret och kroppen känns på topp efter ett sånt pass.. För mig som är rätt kass på dans så har torsdagarna varit perfekta på nåt sätt så lyckas jag förstå mig på hur jag ska röra armar å ben å kan köra gärnet.. Ledaren e riktigt bra och har nog en stil som passar mig!!

Här kan ni gå in på world calss hemsida och läsa om klassen:

http://www.worldclassfitness.net/svenska/Vart-utbud/Traningsutbud2/Grupptraning/Dans--koordination/Afrikansk-dans/

Solen skiner idag med så får se om jag tar mig ut på en promenad oxå.. Behöver samla på mig så mycket ljus och solsken som möjligt för att inte bli totalt deppig i vinter..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas iaf att det blir fint och speciellt badrummet med alla jävla dyra handdukar som kommer hänga :) Du har inget val mer än att komma ner o hälsa på mig. Uppfattat? :)

2010-09-30 @ 13:29:40
Postat av: Najalla

Min kommentar ovan men det förstod du kanske :) Puss.

2010-09-30 @ 13:30:24
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu