Härligt!

Okej, det va inte härligt att jobba 10.5 h idag men joggingturen jag tog efter jobbet va underbar (kan man skriva joggingtur och underbar i samma mening??hihi) solen sken, det va lagom varmt och vindstilla.. Trots en hel del svettdroppar så njöt jag verkligen av att springa längs med vattnet och känna solen lysa i ansiktet, hela jag bara matades med energi..

Tog 2 fina bilder i farten medans jag sprang..





Hoppas ni har en bra kväll, själv håller jag på att tvätta, tycker det e tråkigt att tvätta, iaf när man som vi måste använda tvättstuga men skönt när man har massa rena kläder igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu