Klapp på axeln..

Efter lite mer än 10h på jobbet i högt tempo måste jag nästan få ge mig själv en liten klapp på axeln som pallrade mig till gymmet 1h timme oxå.. Va segt att ta sig dit men känns bra nu när det e över..haha.. Har hemsk träningsvärk från fotbollsmatchen igår (Korpen e igång igen) Vi spelade 2-2 mot ett lag som vi förlorade med 5-0 mot sist och då hade vi tur att de inte blev fler mål, de va riktigt grymma men nu va vi precis lika bra=)

 Nu blir det dusch och sen första halvlek av sverige-san marino innan det e dax för lite välbehövlig sömn.. Just de kanal 10 måste jag få igång oxå.. Bäst att jag tar tag i det.. Är man lika teknisk som jag kan det tyvärr ta ett tag..haha..

Kommentarer
Postat av: mikaela

är inte du ledig snart så jag kan komma och hälsa på di <3

2010-09-08 @ 10:34:59
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu