Vilken dag!

Sähär skulle jag kunna ha det jämt.. Detta e min dag: sovmorgon till kl 10 och sen lite frukost, Lunchpass afrikansk dans på gymmet 11.30-12.30, lunch hemma, fix hemma och lite dålig eftermiddags tv, lätt kvällsmat 17.30, sen till gymmet igen Body combat 18.30-19.30, nu TV, snart dusch, senare älskling kommer hem grån GBG..

Tänk om jag kunde få slippa jobba så mycket som jag gör, halvtid hade räckt gott och väl för min del om ekonomin tilllät.. Framtidsdröm: Hemmafru på deltid och jobb deltid..hehe..

Hoppas ni oxå haft en bra dag!!!



Partyhatten på nu kör vi mot helg=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu