Bra helg..

Har verkligen varit en kanonhelg.. Kände mig riktigt sliten på jobbet i fredags men hade en ganska lugn dag så när det äntligen va dax att gå hem så kände jag mig lite piggare.. Bestämde med Christofer att vi skulle köra en after work med lite av hans jobbkompisar.. Drog till Scandic Malmen och drack massa vin och öl och hade en trevlig kväll=) Kände mig ganska sliten när jag vaknade i lördags men efter lite frukost och mys i soffan kände jag mig lite piggare.. Blev en promenad för att piggna till ännu lite till sen kände jag mig på banan igen..haha..

Lördagkvällen va inbokad med Ida, har inte träffat henne på jätte länge så roligt att se henne och hennes växande bebismage.. Blev middag och sen bio, riktigt skön kväll..

Idag har vi åkt runt hela stan typ.. Började med att kolla på sängar ute i skärholmen.. Kollade även häftiga 3D tv på media markt.. Så här snygg va jag i 3D brillorna..



Blev sen en sväng till Liljeholmsgallerian, efter det Skrapan och en fika..



Hittade inte det vi skulle på söder så åkte vidare till Gallerian inne i city.. Hittade inte det vi skulle ha där heller men dock en väldigt fin solhatt (bild kommer) till mig..
Åkte och tankade och ytterligare ett besök i Liljeholmsgallerian för att handla hem lite middag..

Nu ligger vi och myser i soffan, ganska nöjda med dagen.. Fått massa inspiration till nya lägenheten=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu