En vanlig vecka..

Ska börja lite negativt och meddela att jag fortfarande inte e helt frisk, detta betyder att jag varit mer eller mindre sjuk i 20 dagar.. Tycker väl att det borde räcka eller?? Saknar träningen nåt enormt och vill inte vara så här hängig längre.. Känner mig rätt pigg på dagarna men känns som att jag behöver minst 12h sömn för att va utvilad.. Just nu e det halsen som e värst, börjat hosta och nysa oxå..

Har inte bara gnäll att komma med dock för har ändå varit en helt okej vecka.. Jobbat och så men med bra tider så har inte känts så jobbigt.. Blev en spontan lång fika (5timmar) med Linda i tisdags.. Va länge sen jag skrattade å pratade så mycket, otroligt trevligt va det.. Gav på nåt sätt ny energi som jag verkligen va i behov av..

Annars har det varit myskvällar här hemma och imorrn blir det nog after work och pyssel här i lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu