Fest, fest ,fest..

Har bokat biljetter till ön nu.. Åker fredag natt.. Har en hel del fester inplanerade och började prova ut lite outfits.. Ska på en 40års fets, en 30 och en 25.. Här är några alternativ..Gillar mycket färg till sommaren, behöver bara bättra på brännan lite..hehe..

 
Klänning och skärp från HM skor Kurt Geiger
 
Klännign 1: River Island, skor Don Donna Klännign 2: HM, skärp Gina Tricot, skor okänt
 
Klänning och skor från HM (klänningen omsydd av mamma, va armar och ett svart sidenskärp när jag köpte den) skärp Gina Tricot..

Älskar även denna klänning från Tiger som jag köpte förra sommaren.


Hittade ingen helfigursbild..

Har en hel hög med kläder och skor som jag vill ha med till ön, jag menar hur lyckas man packa till nästan 4 veckor på Gotland, behöver ha med mig allt från, festklänningar,strandkläder, träningskläder,mjukiskläder,tjocka tröjor (litar inte på den svenska sommaren) halvfina kläder för att gå på stan, middagar och spontana utgångar.. Till det hör ju en hel del skor oxå.. Har tyvärr inte världen största bil heller, väldigt begränsat bagageutrymme.. Här krävs det planering och proffs packning..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lycka till! på lördag eftermiddag 3-5.30 i Levide skall ett lag med gubbar möta ett lag med tjejer i fotboll, vi tjejer behöver lite förstärkning så om du har tid vore det super om du kunde va med :) puss <3

2011-07-11 @ 17:07:22
URL: http://thatmic.blogg.se/
Postat av: Jennie Orleifson

Packnings tips ;)



http://www.youtube.com/watch?v=ExIl-j7ms8w&feature=autoplay&list=PL3C76389484AD286C&index=2&playnext=2



Kram syster yster!

2011-07-16 @ 00:07:28
URL: http://www.jennieorleifson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu