Babyshower!!

Skulle hem till Neda för en fika efter jobbet i söndags, va så länge sen vi hunnit träffats.. Fick jobba över lite för att chefen behövde gå tidigare.. När jag kom hem till Neda fick jag världens överraskning, alla tjejerna från jobbet va där (inkl chefen), de hade planerat att jag skulle stanna kvar och jobba så att alla andra skulle hinna dit.. De hade ordnar Babyshower till mig:) rosa prinsesstårta, och massa fina presenter.. Mest impad va jag nog över blöjtårtan som Neda hade gjort:) Hade inte anat ett dugg, de blåste mig totalt..haha.. Tack!!!!

Här kommer lite bilder på alla fina presenter, snyggast va nog dressen Idas son hade varit med och valt ut, grön med fina lantliga motiv:)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilka omtänksamma presenter/kollegor :)

Härligt tjejen!

Pusss /M

2012-04-17 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu