Lång dag..

Fy va det e tråkigt med detta väder när man inte kan gå ut..
Behövde gå till affären och fick bokstavligt talat släpa vagnen efter mig för att ens komma nån vart, knuffa den framför sig va helt kört.. Sen har vi bara suttit inne hela dagen, Moa har kört med mig ordentligt och verkat ganska uttråkad vad jag än försökte hitta på...
Gymmet har vi inte kunnat gå till på över 1vecka på grund av Moas förkylning som tydligen vägrar ge med sig..
Bara elände så här års, hatar verkligen vintern..

Nu ska jag avsluta denna dag och be en bön om att all snö är borta imorrn när jag vaknar, lite plus grader och sol hade inte skadat heller..


Kommentarer
Postat av: sanna

oj du måste skaffa överdrags skydd så både barnet och vagnen klarar sig i snön!!

2012-12-07 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu