Sunshine!!

Från att ha varit helt död igår så känner jag mig pigg som bara den idag.. Blev halvdag på jobbet för att vi skulle göra ultraljudet idag, allt såg bra ut och bebis är tillräckligt stor, bara min mage som inte hänger med:) skönt att veta att allt än så länge är som det ska..

Blev lunch med Christofer innan han skulle tillbaka till jobbet, efter det hem å vila en stund för att orka ut på en långpromenad i det superfina vädret! Värme och sol det får mig att må så mycket bättre.. Blev 8km, jätte skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu