Äntligen är dagen snart slut..

Vilken jäkla dag vi har haft här hemma. Jag vaknar mitt i natten av att jag måste kräkas och mår allmänt dåligt.. Moa börjar härja kl.3 så va på skakiga ben jag vandrade runt i lägenheten för att försöka få henne trött igen..

Har varit helt slut idag, knappt orkat lyfta huvudet men gjort mitt bästa för att försöka ta hand om Moa.. Missade Johannas Babyshower, så himla trist jag som nästan aldrig är sjuk..

Nu har plutten somnat så håller alla tummar jag har för att hon ska sova i natt.. Jag ska oxå gå och lägga mig snart ska bli så skönt..

Present till lilla princess, hoppas jag hinner träffa kusin vitamin innan hon åker hem igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu