Framför datorn..

Vet inte när jag skrev ett inlägg från datorn sist bloggar alltid från mobil då det e enklast men ikväll har jag haft lite att fixa med så då fick datorn starta upp..
 
Har tränat idag (som vanligt) 5:e dagen i rad så börjar kännas i kroppen så imorrn blir det paus.. Skönt dock att jag både kännner och ser lite resultat..
 
Har inte gjort så mycket mer idag, hängt hemma med Moa, trodde jag skulle hinna städa lite oxå men gick inte så bra med en väldigt krävande liten tjej som har sömnvägrat  i eftermiddag.. Tur för henne att hon e så söt..hihi..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu