Tisdag..

Helt vanlig tisdag här i Frösunda..
 
Varit på gymmet, tvättat och lekt med Moa, känns som att jag gör samma saker nästan varje dag men nästa vecka är det massa skoj inplanerat, kommer va ifrån Moa 3 kvällar, oj oj, hur ska det gå..haha.. Är beronde av den där lilla ungen=) Men som Christofer sa till mig härom dagen "du måste tänka lite på dig själv oxå".. Ska iaf bli roligt att komma ut lite, gammal tråkig morsa som man är, kan behöva en sväng om på stan..haha..
 
Är själv med Moa fram till fredag. Christofer är på mässa med jobbet.. Är det nån som vill hålla oss (mig) sällskap nån kväll är det bara att höra av er!
 
Det va nog allt jag hade i dag, sjukt trött så dax att nanna kudden..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu