Torsdag..

Har varit en riktig vardag idag.

Började med träning på gymmet,
blev 40min kond, blandning av löpning och power walk i hög lutning på löpbandet. Efter det lite styrketräning, försöker koncentrera mig på coren (mage/rygg) med bl.a. plankan och lite andra härliga övningar. Detta blandar jag upp med lite armar och rumpa.. Blev sammanlagt ca 75min träning för hela kroppen..

Väl hemma har jag ägnat mig åt tvätt och lek med min lilla skrutt..

Nu försöker jag ignorera snön som vräker ner utanför och mysa i soffan innan det e dax att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu