Gotland!

Va ju hela förra helgen på min kära ö Gotland.. Hann med riktigt mycket kul..

Torsdag: Anlände med flyg till Visby kl 21 och mamma kom å hämtade mig.. ÅKte ut till Levide, blev en kvällsfika och lite snack med mamma å pappa..

Fredag: Vaknade redan kl 8 så blev frukost och sen lite TV tittande.. Lunch med mamma och farmor.. Mikaela kom hem typ kl 14 då blev det lite scones bakande.. Sen lite mys med min katt Sissel och häng framför datorn..

  

Lördag; Åkte in till Visby med bussen kl 10 och gick sen å hälsade på mitt gamla jobb Skafferiet.. Va där nån timme och drack lite gott kaffe och pratade med Kathrin och Sofia..

 
(jag som gjort faktiskt..hihi)

Blev sen födelsedagskalas hos Stoffes pappa, smörgåstårta och annat gott.. Vidare sen till Noelia där det skulle bli förfest och sen utgång på Munken.. Va en riktigt tjejig kväll, med massa fix med hår, smink, kläder och skor, resultatet blev såklart att alla va jätte snygga=)

  

Träffade Kathrin och Sofia ute så blev lite bilder från krogen oxå..

  

Söndag: Blev det brunch hos Stoffes syster för det va hennes tur att fylla år.. Sen innebandy Visby IBK-IBK Handen fick sällskap av Josse och Patrik.. Kvällen blev det lite häng med Noelia och Liam, jätte mysigt..



Måndag; Träffade jag Kathrin och käkade lunch med henne på Ringduvan sen hem med båten kl 17..

Snabb sammanfattning och en hel del bilder som jag vet folk har tjatat om..=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu