I dagarna 3..

Idag va det jobb igen 10-20, lååååånnnngg dag.. Men har gått bra..

Mamma, Pappa och Mikaela har varit på besök i Sthlm och firat min födelsedag=) Fick pengar till shoppingrunda i present så måndag blev en dag på stan.. Kvällen va det fotboll på schemat Hammarby-Djurgården på Råsunda.. Kul match att kolla på men tråkigt att bara Hammarby lyckades göra mål (hejar ju så klart på Djurgården) men lyckat ändå, efter åkte vi hem till mig å Stoffe och fikade.. Mina supersöta vänner Josse å Sara hade skickat tårta till mig som familjen fick va med å käka upp..

                

                                      

På tisdagen tog jag för första gången på länge sovmorgon ända till kl 10.. Sen blev det ännu en tur på stan och lunch med familjen.. Hade bjudit hem Linda & Martin och Madeleine & Stefan på lite fika på kvällen så nu är det färdig firat för i år.

               



Japp veckan har börjat väldigt bra så hoppas på en liknande fortsättning..

Xoxo Marika



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu