Levide

Är ute i Levide idag hos mamma och pappa, har varit en ganska slö dag.. Vaknade kl 8 och gick upp och käkade frukost (fick nybakat bröd från mammas bakmaskin).. Fixade lite på mitt rum här ute, finns en del intressanta saker.. För dem som inte vet så hade jag en period i livet då jag va väldigt inne på andliga och övernaturliga grejer, så samlade på mig spå böcker, drömlexikon, tarot kortlek mm.. Brukade tända massa rökelser och ljus och sitta på mitt rum och flumma mig..jaja.. Grejen är att jag hittade alla mina de sakerna idag, ganska kul ändå.. Så för skojs skull ställde jag lite frågor till min kära tarot kortlek, gjorde ett enkelt lägg där man använder 3 kort ett visar fördelarna, ett nackdelarna och så det tredje råd om hur det skulle kunna gå..

Min fråga: Ska vi köpa lägenhet?
Fördelar: The Moon - Står för drömmar man förverkligar eller uttrycker, men varnar för att det kan va svårt att handskas med verkligheten och att man fortsätter drömma utan att göra nåt..
Nackdelar: Death - En förändring som kan vara slitsam (men till det bättre) man lämnar något invant och tryggt för nya äventyr.
Råd: Princess of swords - Besked som kommer till en, något som förändrara allt och ger fortsatta möjligheter.. Varnar dock för dålig hälsa..

Va ju ganska positivt så om jag ska följa kortens råd så ser det ut som om vi kommer ha vår egna lägenhet snart, hoppas vi slipper dålig hälsa bara..
Nog med trams..

Resten av dagen har jag typ inte gjort så mycket.. Käkat lunch med mamma och farmor, pratat och hängt med mamma och sen bakat scones med lilla syster Mikaela.. So far so good=) Ikväll blir det väl mer mat och sen kolla Idol med Mikaela..

Imorrn bär det av till Visby, ska förbi Skafferiet och dricka lite gott kaffe, käka middag hos Stoffes pappa som fyller år och sen utgång med Noelia på kvällen.. Fullt schema alltså, IFK damer spelar kval match imorrn så hade ju varit kul att åka å kolla en sväng å hälsa på laget, men vet faktiskt inte om jag hinner klämma in det också..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu