Mys fredag..

Ikväll blev det mysig middag hemma med Stoffe, på menyn stod: Fläskfilé pasta med ädelost och färsk svamp.. Mmm så gott det va,blev även lite vin, nu sitter jag mätt och belåten och kollar Idol..

Kunde inte sova inatt, va orolig i kroppen och fick ingen ro skulle börja jobba kl 6 så blir ju inte direkt bättre av att man börjar räkna ner timmarna tills man ska upp igen.. Tror jag somnade typ kl 1, Har gått bra idag ändå, va jätte lugnt på lunchen så fick gå lite tidigare.. Blev lite shopping på stan, nya fina skor som jag absolut behövde och en svart klänning=)

Får se hur länge jag håller mig vaken ikväll kommer inte ha några promblem att sova inatt, känns som att jag skulle kunna somna nu om jag la huvudet på kudden ..

Undrar vad jag ska hitta på i helgen, är ledig både från jobb och kille..hihi.. Stoffe ska på kryssning med sitt gamla fotbollslag så nu blir det fest här hemma, nån som vill komma?? Eller om ni har några andra förslag så hör av er..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu