Bra start på dagen..

Blev typ 80 min promenad med Madde nu på morgonen.. En riktigt bra start på dagen.. Lite svalare idag men solen skiner och det ger alltid lite extra energi.. Vår promenad blev här på söder, finns många mysiga vägar..

Har precis käkat lite lunch (eller typ äpple, banan och en latte).. Ska städa lite här hemma idag, framför allt i badrummet.. Bara nya duschen och lite krokar som ska upp sen e det helt klart=) Gillar våran lägenhet mer och mer.. Trivs även riktigt bra i området.. Känns bra att ha ett eget hem.. Christofer tycker vi ska köpa ett landställe oxå, hade varit super mysigt, men får bli ett senare projekt.. Jag och Madde pratade om det idag att vi saknade att inte ha en egen tädgård att hänga i.. Särskilt på sommaren, kunna ställa upp ett långbord och grilla med vännerna, eller bara kunna sitta ute och sola eller fika..

Undar vad mer som ska göras idag.. Får bli en sväng till gymet ikväll iaf.. Magen behöver all träning den kan få för tillfället?? Som sagt så närmar sig sommaren och där av mindre kläder att dölja skavankerna med..hehe..

Jag och Madde kom även in på lite gamla modeflugor under tiden vi va ute, va båda glada över att magtröjan va populär när vi va tillräckligt små för att kunna bära dem (jag gick i 5:an-6:an och va väldigt smal på den tiden), va ett riktigt hemskt mode..90-talet är inget årtionde vi vill minnas pga kläderna, tycker jag iaf.. Vi har oxå kommit fram till att modet i år inte passar nån av oss.. Särskilt inte tröjor.. Allt sitter typ som ett kort tält på mig, man ser inte klok ut.. Men men, får hoppas på nåt bättre till nästa år.. Har annars gillat kläderna de senaste åren, kjolar, klänningar, lite längre toppar, leggings (typ det skönaste plagget som finns) jeans nerstoppade i stövlar mm..

Har tyvärr inte några bilder på datorn när jag va yngre annars skulle jag säkert kunna visa upp endel klassiker..haha..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu