Första natten..

Nu va första natten avklarad i min ny lägenhet.. Gick bra måste jag säga, är en jäkla massa kartonger och annat skräp som måste packas upp och fixas med.. Känns inte direkt hemtrevligt för tillfället.. Men ge mig några dagar så ska jag försöka få ordning på det mesta.. Solen skiner idag och är lite sugen på en promenad men vi får se vad som hinns med..  Gick till jobbet här ifrån igår, tog ca 40 min.. Inte alls farligt långt ju..
 
Kommer ni ihåg att jag hade en lista för Mars på grejer som skulle göra mig mer hälsosam? Det har iaf gått helt åt skogen då renovering och jobb tagit all min tid och kraft.. Men skam den som ger sig, nu blir det nya tag i April.. Ligger ett World Class jätte nära här som jag tänkte kolla på idag.. Fick även med mig lite mat från jobbet, så blir Lax och sparris till kvällsmat.. Nu är snabbmatens tid förbi och dax att börja använda spisen igen..

Ska även bli lite bättre på att blogga...

Xoxo Marika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu