Hej hej..

Det börjar bli kväll och detta är första inlägget idag, ganska dåligt va? Men till mitt försvar måste jag säga att jag gjort ganska mycket annat.. Jobbade först 7-13, va hyfsat lugn frukost.. Sen blev det lunch med Christofer på stan och en sväng till Clas Ohlson..

Här hemma har jag målat klart i hallen (va lite finmålning runt kanterna kvar), och målat klart i badrummet.. Christofer har lagt på behandling på våran köksbänk så att den ska bli klar oxå.. Har även beställt badrumsskåp och ny dusch nu.. Känns bra när det händer grejer hela tiden, även om det inte går så snabbt..

Ikväll blir det en promenad med Madeleine, sommaren närmar sig med stormsteg, men vill inte påstå att min kropp riktigt e redo för beachen ännu..haha.. Blir hårdträning nu 2 månader framåt.. Det där med bantning e inte riktigt min grej så ska kilona försvinna gäller det att svettas bort dem..=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu