Igår..

Blev inget inlägg på hela dagen.. Beror på att jag jobbade 6-14, hemma och bytte kläder och sen på after work.. Blev lite senare där än vad jag hade tänkt.. Kom hem nästan halv 1.. Många skulle upp och jobba idag så de drog ganska tidigt
men jag Szandra och Viktor blev kvar.. va först på Barbeque sen en sväng till East.. Blev ganska många glas vin men mår faktiskt ganska bra idag ändå..


Min outfit för kvällen.. Körde sommarinspirerat=)

 


Vi andra hade redan käkat så Szandra fick jobba med pinnarna själv på East.. Va en trevlig kväll.. Alltid kul att träffa arbetskamraterna utanför jobbet, kunna snacka i lugn och ro..

Nu ska jag snart iväg på Core express, inte så sugen men bara att pallra sig dit..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken snygg topp! Gillar verkligen din nya frisyr och hårfärg, hoppas du också trivs i det ^^

2009-04-16 @ 16:36:06
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas allt är bra med dig/er :) Vilken fin topp du hade på spegelbilden!

Kram

2009-04-16 @ 19:23:38
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu