Kämpa..

Ska man vara fin får man lida pin.. Jag brukar tycka att det e ganska kul och träna, det får mig att må bra.. Men idag va en sån dag då det va nära att jag stannade hemma och latade mig på soffan.. Riktigt trött efter mer än 10 timmar på jobbet  och alldeles för lite sömn i natt.. Men det är såna här dagar man måste kämpa på inte tappa taget lixom.. Blev löpband och crosstraining i ca 45 min, Känns bra nu efter och är väldigt nöjd med mig själv att jag faktiskt tog mig i kragen å kom iväg..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Najalla

Kan du bli min personliga tränare? =)



Eh, vet inte om min förra kommentar blev anonym men det va JAG =) Pusselipuss

2009-04-22 @ 20:53:26
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu