Lördag och sängdax..

Japp sitter här själv hemma å ska väl snart sova..  Christofer är och dricker öl hos en kompis.. Har varit så sjukt skönt väder idag, jobbade men blev en promenad hem, solbrillorna på och jackan av.. Nice det.. Har även fyllt upp våra ny garderober med mina kläder, Börjar nästan kännas hemtrevligt här nu=) Ska bara packa upp skorna oxå så har jag nästan allt jag behöver för att överleva här på söder.. Blir en tripp till Ikea imorrn, hittar förhoppningsvis snygga gardiner till sovrummet och en hel del annat oxå.. Tror verkligen vår lägenhet kommer bli super när allt e klart... Då får ni komma å hälsa på..

Va ute och käkade jätte mysig middag med Christofer igår.. Blev vårat favoritställe De svarta fåren.. Vi va verkligen värda det efter allt slit och dålig snabbmat den senaste månaden.. Blev både förrätt, varmrätt och en flaska gott vin till det..


 
Hoppas ni har en trevlig kväll!!

Nu ska jag hoppa i säng..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en mysig lördagkväll! Kram

2009-04-04 @ 22:12:34
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu