Soft..

Va nästan pigg när klockan ringde i morse, bra start på dagen.. På jobbet hade vi en ny tjej som jag fick ta hand om.. Kul att ha nån att köra med..hehe.. Nej jag skojar bara, jag va självklart jätte snäll.. Va en väldigt lugn frukost med bara 150 gäster, skönt ibland, ganska mycket mer imorrn dock..

Blev en snabb sväng på stan, handla lite nödvändiga grejer som nagelfil, hårsnuddar mm.. Sånt man behöver lixom..

Har även hunnit med att träna, blev först löpbandet i 20 min efter det ett pass Booty express följt av core express.. Jag går ut hårt den här veckan..hehe.. Får se hur mycket träningsvärk jag har imorrn eller om jag ska orka med ett hårt pass då med.. Är skönt när man slutar kl 14 då hinner jag både träna och laga mat  tills Christofer kommer hem från jobbet, sen hela kvällen fri..

Har köpt färsk ananas som jag börjar bli riktigt sugen på.. Ska nog gå och skära upp lite..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu