Vem där??

Vad läsar antalet ökat på sista tiden.. Kul verkligen.. Man blir ju lite nyfiken på vad ni är för ena som läser.. Tycker inte direkt jag har en bra eller rolig blogg så snällt att ni ändå ger mig några minuter av ert liv=)
Själv är det dessa bloggar jag brukar ge min tid åt..

Najalla
Johanna T
Angelica

Sen bloggar ju även mina söta små systrar och där måste jag ju kika in lite då och då=)

Jennie
Mikaela

Idag har det varit en ovanligt lugn dag på jobbet.. Både frukosten och lunchen.. Hade egentligen inte haft något att skriva om, om det inte va så att jag va med om en liten olycka med vår mat hiss.. Klämde mitt stackars långfinger så det kom blod och allt, kommer säkert få en blå nagel oxå..  En sak ni kanske inte visste om mig är att jag e väldigt överkänslig när det kommer till blod och smärta.. Jag svimmar typ.. Det hände såklart idag.. Stackars mig=(  Men ni behöver inte vara oroliga jag mår bra nu..

Ska iväg å träna, blir core express idag.. Hörs senare..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu