Hälsosam..

Tror faktiskt att jag är på väg mot ett riktigt bra hälso år 2009.. Äter bra mat, inte alls mycket kakor å godis (bara ibland och det e okej), har skaffat träningskort och kommit igång med promenader.. Mår jätte bra av det så hoppas det här är något som jag kan hålla.. Något som hjälper väldigt mycket är att när jag numera slutar tidigt nästan alla dagar i veckan kan jag å Christofer laga mat hemma, då vet man vad man får i sig och kan äta mat som gör en pigg och glad och inte massa skräp..  Håll tummarna för mig att jag äntligen är inne på rätt spår..

Jobbar kväll idag 14-22,  har varit mycket att göra i caféet de andra dagarna så hoppas det blir aningen lugnare ikväll.. Orkar inte springa runt och stressa varje dag.. Har den så kallade Billabong vagnen ikväll oxå, det innebär att man i 2 timmar ska stå i lobbyn och servera alkoholfritt vin och snittar till hotellets gäster, väldigt spännande påhitt som hotellchefen ser som en fantastisk idé.. Jag tycker mest att det e tråkigt att stå där och le tills man får kramp i kinderna för att varje gäst ska känna sig välkommen och speciell.. Hoppas Sara eller Neda är i receptionen ikväll, roligare att jobba då..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hu jag måste oxå komma igång. Skjuter ju bara upp det. Köpte tandblekningen på tradera....http://www.tradera.com/-Vita-tander-En-kvinnas-vackraste-accessoar-Tandblekning-auktion_83508858

2009-02-04 @ 22:39:50
URL: http://johannajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu