Idag händer det grejer..

Blev lite sovmorgon och frukost hemma, sen iväg till nya lägenheten för ett första städryck.. Som det ser ut nu är det mycket svårt att tro att vi faktiskt ska bo där... Eftersom  det va Christofers släkting som hade lägenheten innan så har vi sagt att vi köper den i nuvarande skicka och ska själva rensa ut alla gamla grejer.. Kommer bli mycket jobb för oss fram över.. Fick en hel del gjort idag, packat ner massa grejer i säckar å skrubbat lite i badrummet.. Förhoppningsvis kan vi försöka hyra ett släp å tömma ut alla möbler å övrigt skit nästa helg..

 



Detta är en enorm förbättring om man jämför med första gången jag va där, då höll jag nästan på att vända i dörren för att inte kräkas.. Jag å Christofer har köpt jätte fina matchande arbetsbyxor och de kommer absolut behöva användas igen..

Efter en dusch hemma och lite mat blev det bio med några av Christofers arbetskamrater å deras flickvänner.. Blev den otroligt seriösa och vuxna filmen Bolt.. Va faktiskt rolig, kollade en version som va i 3D så vi hade supersnygga glasögon på oss allihopa (ingen bild, sorry).. Effekterna va jätte bra, skulle vilja se fler 3D filmer..

Nu är det sängdax för mig.. Som vanligt jobb imorrn.. Förkylningen känns sådär, men inte tillräckligt illa för att va hemma..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu