Jaha..

Skulle man slänga in ett litet inlägg ikväll oxå.. Har jobbat å slitit hela dagen lång, men har gått bra.. Va en tröttis i morse, somnade lite för sent igår men det får gå.. Ikväll ska jag hänga lite med Madde å Fanny, blir nog trevligt.. Blir en film och lite tjejsnack.. Sånt gillar vi.. Fick reda på att de skulle käka mat från mitt favorit ställe Sabai soong, men efter min och Christofers middag får jag inte ner en bit till.. Gjorde en Tomatsås med grönsaker och fetaost med pasta till.. Gott gott..

Förkylningen är lite bättre och jag orkade till och med en promenad efter jobbet, skönt med lite frisk luft.. Va svin kallt ute tyvärr, men med min super bra vinterjacka på så överlever jag..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu