LoooongTuesday

Uppe innan tuppen kl 5, va ingen god morgon då jag va riktigt trött.. Efter ett antal (typ 6) koppar kaffe så har jag fortfarande inte piggnat till, blir sängen tidigt ikväll..

Har varit en dag med full fart från början till slut, men tack vare jätte bra arbetsinsats av alla så har det ändå gått bra..Till och med vår galna hovmästare höll sig lugn fast att restaurangen va fullsatt (har nog inte hänt förut, men bra mycket lättare att jobba då)..

 Som jag misstänkte så har jag sjukt mycke träningsvärk idag, hela jävla benen och rumpan gör ont..haha.. Stackars mig som är så otränad.. Känner på mig att det kommer va ännu värre i morrn något jag faktiskt inte ser fram emot.. Vill man vara fin får man tydligen verkligen lida pin..

Nu ska jag göra något mindre hälsosamt måste jag erkänna (jag som varit så duktig på sista tiden) nämligen åka å beställa pizza till kvällsmat.. Mums..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu