Sjuk..=(

Ligger på soffan å tycker lite synd om mig själv, mår inte alls bra.. Hade hoppats på en lugn dag på jobbet men det va motsatsen.. Vi skulle ha varit 3 som jobbbade men en anna tjej va sjuk så vi va bara två och så klart fick alla i stan för sig att gå till just oss å käka lunch.. Gick omkring i min egna lilla bubbla (kändes så iaf) så på något sätt kände jag mig inte stressad och ännu mer förvånande va att jag faktiskt hann med allt utan något strul.. Fungerade som en robot typ.. Fick jobba över 1,5h helt slut när jag kom hem.. Tog mig ändå samman sen å åkte med Christofer till Ikea, skulle kolla kök och garedrob till nya lägenheten, tycker det e kul att planera inredning men va lite för trött för att visa något större intresse idag men vi fick iaf gjort det vi skulle..

Blir nog snart sängen för mig och en lång sovmorgon imorrn.. Planen va att jag skulle gå och träna både lördag och söndag men ser ut som om jag kan stryka det ur kalendern.. Max en promenad är nog vad jag kan klara av.. Får försöka hitta på nåt annat, städa skulle behövas så antagligen nåt att satsa på..

Hoppas ni har en bättre helg att se fram emot..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej vännen,

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! HAPPY VALENTINE'S DAY!

Darling vad jobbigt att vara sjuk nu! Tänkte ringa dig förut men typ inga pengar på mobilen men slå mig gärna en pling så jag vet att bakterierna inte ätit upp dig!

Pusss /M

2009-02-13 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu