Working weekend..

Vet inte var jag ska börja har ju hänt ungefär ingenting kul att skriva om.. Är fortfarande hängig och har ingen lust att göra nåt.. Kände mig bättre i morse och va på bra humör när jag gick till jobbet men ju längre dagen gått så tröttare å tröttare, verkade inte som om det blivit nån större förbättring.. Måste vara nåt jäkligt virus som ligger i min kropp men som vägrar bryta ut till en riktig sjukdom.. Hade tänkt va frisk å börja träna nästa vecka så imorrn e sista hängiga dagen..

Ska iaf ta mig i kragen nu å gå bort till Fältöversten kanske finns nåt fint att köpa, sånt brukar pigga upp=)

Xoxo Marika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu